PROJEKTY

FLOW projekt

 

 

 

 FLOW: Fun, Learning, Opportunities, Well-being

Projekt Flow KA204 je projekt zaměřený na výměnu dobré praxe mezi zúčastněnými institucemi a jejími lektory. V projektu budou instituce sdílet svoje zkušenosti a know-how formou workshopů, seminářů, které budou probíhat u jednotlivých partnerů.  Do projektu je zapojených 8 partnerů ze 7 zemí, kteří jsou vzdělávací organizace nebo jazykové školy.

Začátek projektu: 1. 10. 2020

Konec projektu: 3. 1. 2023

Délka projektu: 28 měsíců

Hlavní cíl projektu: výměna dobré praxe

Partneři projektu: 

Escuela Oficial de Idiomas San Roque, Španělsko  - koordinátor projekti

Ustanova za obrazovanje odraslih Dante, Croatia

EFEM AKDENIZ GENCLIK VE SPOR KULUBU DERNEGI, Turkey

STEP Institut, zavod za psihologijo dela in podjetnistvo, Slovenia

Asociatia Centrul European pentru Integrare Socioprofesionala ACTA, Romania

Escuela Oficial de Idiomas Estepona, Spain

Uciliste Studium - ustanova za obrazovanje odraslih, Croatia

EDUCA - vzdělávací centrum, s.r.o., Czech Republic

Cíl programu:

Projekt bude zaměřen na zdokonalení technik výuky a  odstranění případných negativních pocitů u studentů jako emoční nejistota, úzkost a pocity strachu. Mluvíme o dosažení tzv. FLOW stav každého jednotlivce. Měli bychom o třídě uvažovat jako o místě učení, které může stimulovat proces výuky a učení. Inovativní učitelé musí mít dostatek vzdělávacích nástrojů, aby mohli u učebny vytvořit místo, kde se studenti mohou učit a zvládat své emoce, aby dosáhli efektivních výsledků učení.

Toto se bude dít formou výměny a sdílení zkušeností mezi partnery při organizování workshopů zaměřených na: 

  1. Emoční inteligenci
  2. Použití prvků divadla a hudby ve výuce
  3. Technologie ve vzdělávání
  4. Využití her, gamifikace
  5. Nové technologie a jiné...

http://ka204flow.eu/

 

Advantage Projekt

    e advantage logo                                                                                               erasmusmini           

Advantage – enterprising older woman

Projekt je realizován za finanční podpory Evropské unie, v rámci programu Erasmus plus.

Doba trvání: 2019-2022

Cíl:

Projekt se zaměřuje na podporu rozvoje znalostí a dovedností, které mají pomoci při vzniku nového podnikání nebo dosažení vyšší kvalifikace ve specifické skupině  žen věku 50+.

Hlavní cíle projektu:

Projekt Adavantage vytvoří spolupracující komunitu ( peer-to-peer)  žen ve věku 50+, které budou sdílet svoje znalosti a zkušenosti formou elektronické komunikaci, ale i osobně a nabídne online poradenství a podporu v podnikání  nebo dosažení výšší kvalifikace.

Projekt také poskytne vzdělání a odborníky, kteří pomohou v praxi. To bude zahrnovat:

  1. Vytvoření Peer-to-peer E-komunitu zahrnující online poradenství, online přenosy, audity zaměřeny na osobnostní rozvoj. Na základě analýzy potřeb bude zpracována databáze materiálů z různých zdrojů v oblasti podnikání. Využívání evaluačních nástrojů pro reflexi školení, používání online programů a dalšího vývoje.
  2. Bude vytvořen tréninkový program pro mentory, kteří budou předávat informace online nebo na osobních setkáních.
  3. 10 zájemců bude vyškoleno jako mentoři, aby předávali informace a rady dalším účastníkům a kolegům
  4. 40 žen zapojených do projektu bude proškoleno, aby mohly poskytovat podporu a poradenství v podnikání.

Partneři projektu:

Consorzio abn a&b network sociale – Perugia, ITALY

Fundatia Centrul Educational Spektrum – Miercurea Ciuc, ROMANIA

West Creative Ltd – Wandsworth, UNITED KINGDOM

Associació Empresarial L´alqueria Projectes Educatius – San Antonio de Benagéber, SPAIN

EDUCA – vzdělávací centrum s.r.o. – Jablonec nad Nisou, CZECH REPUBLIC

 

Webové stránky projektu: https://e-advantage.eu/

 

 

 

PROJEKT WELCOME (VÍTEJTE)

logo final 2

Číslo projektu: 2016-UK01-KA204-024595

Projekt je realizován za finanční podpory Evropské unie, v rámci programu Erasmus plus.

Web: www.welcomelanguageclubs.eu

Facebook: https://www.facebook.com/Project.WelcomeLanguageClubs/

Realizace: 1. 11. 2016 - 31. 10. 2018

Hlavní cíle projektu:

o    Zajistit možnost pravidelného neformálního vzdělávání pro cizince, kteří nemluví jazykem země, v které žijí.

o     Vytvoření Welcome Toolkit (s materiály pro výuku v jazykových klubech – naleznete na stránkách klubů).

o    Spojit kluby do sítě v rámci celé EU s cílem výměny praxe.

Představení projektu na schůzkách: 3. 3. a 8. 3. 2017

Pokud máte zájem se projektu účastnit volejte 602 505 288 nebo pište na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

20180118 14424720180118 14441220180118 144749

IMG 6990IMG 6991DSC 1159

Jazykový klub v Krajské vědecké knihovně Liberec - 

Jazykový klub v Městské knihovně v Jablonci nad Nisou - 24. 1. - 30. 4. 2018, každou středu 17:00-18:30, otevřený pro veřejnost

Jazykový klub v Krajské vědecké knihovně Liberec - 24. 1. - 30. 4. 2018, každou středu 17:15-18:15, otevřený pro veřejnost

Jazykový klub v ÚJOP (Ústav jazykové a odborné přípravy) v Liberci - 8. 1. 2018 - 22. 2. 2018, pro budoucí univerzitní studenty připravující se na zkoušku A2

 

SUSTAENABLE

sustaenablepng.png

Implementing the idea of Sustainability into Teaching and Learning in Adult education

Číslo projektu: 2014 -1-DE02-KA201-001469

Projekt je realizován za finanční podpory Evropské unie, v rámci programu Erasmus plus.

Web: www.sustaenable.eu

Facebook: https://www.facebook.com/pages/Projectsustaenable/347140775469188

Moodle: www.vhs-th.de/moodle

GLAZIER - FUTURE CHALLENGES

glazierlogo_rgbpng.pngeu_flag_llp_en01jpg.jpg

Číslo projektu : LDV-TOI-21/13

Projekt je realizován za finanční prodpory Evropské unie, a to v rámci Programu celoživotního učení - Leonardo da Vinci - Přenos inovací.

PARTNEŘI:

Vedoucím partnerem projektu je Ljudska UNIVERZA Šentjur ve Slovinsku

Dalšími partnery jsou:

Ve Slovinsku: Sklárna  Rogaška Slatina a Státní institut odborného vzdělávání

V Německu: Sklářská škola ve Zwieslu

V Itálii: Progetto Mosaico Più

V ČR:   Educa - vzdělávací centrum, s.r.o.

Hodnota projektu je € 217 614,15 EUR z čeho  75%  tj  163 211 EUR je financováno z Programu celoživotního vzdělávání

Collaborative professional development for language teachers (CODIGO)

Oficiální stránky projektu.

Tento project je podporován Evropskou komisí v rámci programu Celoživotního vzdělávání.

Program: Lifelong Learning, Grundtvig

Doba trvání: 2012 - 2014

Cíl:

Projekt  se zaměřuje na podporu spolupráce  mezi učiteli cizích jazyků s cílem zlepšit kvalitu výuky jazyků, podpořit  profesní rozvoj učitelů a jako důsledek toho zvýšit úspěch studentů na jazykových kurzech.

Partnerství se zaměřuje na rozvinutí takové organizační kultury v rámci partnerských organizací, která podporuje sdílení osvědčených postupů a metod a která podporuje vzájemnou zpětnou vazbu a reflexi mezi učiteli jazyků. Partnerství bude  podporovat takové přístupy rozvoje profesní spolupráce jako je efektivnější komunikace mezi učiteli a podpora vzájemných náslechů na hodinách mezi učiteli jako prostředku sdílení dobré praxe,  dále rozvoj dovedností, které umožní učitelům efektivněji reflektovat svoji vlastní praxi, např.  využívání zpětné vazby, nových technologií a používání portfolia k zaznamenávání dovedností a zkušeností získaných neformálně i formálně.

Ačkoli se partnerství  zaměří na výuku jazyků, většina z uvažovaných přístupů je použitelná i v širším měřítku v rámci dalšího vzdělávání. Důraz bude kladen na rozvoj kultury a aktivit v rámci partnerských organizací, ale vzhledem k aktivitám zaměřeným na šíření výsledků tohoto projektu, budou z tohoto projektu moct benefitovat i další organizace zabývající se vzděláváním dospělých.

Partneři:

Official School of Languages Palma de Mallorca, Palma do Malorca, Španělsko

Thüringer Volkshochschulverband e.V., Jena, Německo- koordinátor 
Verband der Österreichischen Volkshochschulen, Vídeň, Rakousko

Lancashire Adult Learning, Lancashire County Council

CVO Antwerpen- Zuld, Antverpy, Belgie
EDUCA - vzdělávací centrum, s.r.o, Jablonec n.N, Česká republika

Video o projektu.

 

Improving employment opportunities in the Labour Market for the Marginaized Communities

Tento project je podporován Evropskou komisí v rámci programu Celoživotního vzdělávání.

Program: Lifelong Learning, Leonardo da Vinci

Doba trvání: 2011 - 2013

Cíl:

Cílem projektu je výměna zkušeností a nejlepších praxí v partnerských zemích v oblasti zlepšování příležitostí pro nezaměstnané a především dlouhodobě nezaměstnané na trhu práce.

Partneři:
Úřad práce v Jablonci n. N., Jablonec n.N., Česká republika
Dolnośląski Wojewódzki Urząd Pracy, Walbrzych, Polsko
Co Clare VEC (National Co-ordination Unit for Senior Traveller Training Centres), Irsko
Trabzon Milli Eğitim Müdürlüğü, Trabzon, Turecko
EDUCA - vzdělávací centrum, s.r.o. Jablonec n. N., Česká republika

Tisková zpráva k projektovému setkání v Jablonci v prosinci 2012 (ico) Partnership_článek_jablonecký_měsíčník 2.docx (11,68kB)

Tisková zpráva k projektu

Produkty:

webové stránky projektu ext

QUALI - T

Tento project je podporován Evropskou komisí v rámci programu Celoživotního vzdělávání.

Program: Longlife learninig, Grundtvig

Doba trvání: 2009 - 2011

Cil:

Projekt "Quality in language teaching for adults" byl schválen v rámci programu Long- life learning, Grundtvig na období srpen 2009 až září 2011. Cílem projektu je nastolit otázky kvality v řízení v oblasti vzdělávání dospělých a zvlášť v jazykovém vzdělávání, vyměniť si zkušenosti mezi jednotlivými projektovými partnery, zjistit situaci v partnerských zemích. Plánovaným výstupem je řada doporučení týkajících se kvality jazykového vzdělávání.

BETTER TEACHERS

Tento project je podporován Evropskou komisí v rámci programu Celoživotního vzdělávání.

Program: Leonardo

Doba trvání: 2008 - 2009

Cíl projektu:

Tento projekt umožní 3 metodikům/školitelům jazykového vzdělávání dospělých zúčastnit se dvojtýdenní pracovní stáže v Lancastr Morecambe College (LCM)ve Velké Británii.

Language Festivals

Program: Socrates, Lingua

Doba trvání: 2005 - 2007

Cíl:

Cilem projektu je ukázat, že výuka jazyků je lehce dostupná lidem všech věkových kategorií, různého původu, vzdělání, je relevantní pro většinu lidí a navíc to můe být zábava! Všichni partneři projektu zorganizují jazykový festival ve své komunitě a budou přitom podporováni ostatními partnery. Např. festivalu ve Španělsku se zúčastní učitelé a žáci španělštiny z ostatních partnerských organizací. 

Koordinátor projektu je Lancaster & Morecambe College, Lancaster, Velká Británie www.lmc.ac.uk

ELPNet

Evropská síť pro implementaci ELP

Program: Grundtvig - Projekt partnerství

Doba trvání: 2007 - 2009

Evropské jazykové portfolio (ELP) bylo úspěšně integrováno do povinného školského systému několika evropských zemí. V oblasti vzdělávání dospělých je Evropě používání portfolia a jeho metod na báze dobrovolnosti. Z těchto důvodů je velmi důležité najít platformu, která by sloužila k výměně informací mezi vzdělávácími institucemi, týkající se společného řešení možných problémů a jednotlivých kroků při aplikování ELP.

European Language Teaching

Program: Socrates, Grundtvig 2

Doba trvání: 2005 - 2007
Cíl:

Cílem projektu je Výměna zkušeností s používáním různých metod při výuce cizích jazyků a experimentování s novými metodami (např. metoda aktivace potenciálu jednotlivce a skupiny, tandemové vzdělávání, metody evropského jazykového portfolia)

Getting Experience from Applying European Language Portofolio in Migrant Learning

Program: Socrates, Grundtvig 2

Doba trvání: 2003 - 2006

Cíl projektu:

Aplikování Evropského jazykového portfolia v jazykovém vzdělávání dospělých.

Specifické cíle:

- Použití nástrojů sebehodnocení 
- Výměna zkušeností v metodologii výuky cizích jazyků
- Mezikulturní komunikace
- Účast studentů

Galerie

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.